Accessoarer

2010-04-05 @ 11:35:17
Denna förmiddagen har jag ägnat åt att göra något som absolut kan anses vara ett nödvändigt ont när man har så litet badrum som jag har. Jag har nämligen försökt bringa lite ordning bland de accessoarer som bor ju just badrummet. Små örhängen, utan hänge, har jag alltid haft svårt att hålla ordning på fram tills jag kom på den briljanta ideén att använda en gammal vadderad smyckesask som "nåldyna".


Större örhängen och armband med knäppe, fick hänga på kanten till lådan med håraccessoarer.


Så här ser det ut på det stora hela. Armband utan knäppe trädde jag upp på en roller tillsvidare och t.v. i bilden kan ni skymta ett par av de bandanas som sitter knutna runt stången. Diadem och dyl. hänger på en stång över mina hudvårdsgrejer på hyllplanet under, men det är fortfarande stökigt så det vill jag inte visa, haha.  

Kommentarer

Postat av: *****Fotograf Emma Larsson*****

Vart får Patrik ha sina acc då? =P

2010-04-05 @ 18:23:32
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback