Varning för obehagliga bilder!

2010-04-09 @ 09:38:15
Nu sitter jag här, taggad och med väskan fullpackad, till ingen nytta. Dagens inplanerade plåtning med Emma Roodla blev inställd på grund av dåligt väder. Dumma vår som aldrig kommer på riktigt! Det är egentligen ingen skada skedd, då det ju bara är att ändra dag men tråkigt är det endå och jag som skulle ha fått sminka sår som är så himla kul. 
     Det är inget att hänga läpp för, jag har ju egentligen en massa roligt framför mig, om det där lilla paktetet med ack så viktigt innehåll, kunde behaga trilla in hos mig snart. Min "riktiga" fotograf Emma Larsson och jag har mycket jobb framför oss egentligen... Jag får väl helt enkelt ta tillfället i akt och sätta mig och planera lite.  
    Vi får se om jag kan lyckas ta en vettig bild på mig själv idag, så att ni kan få en FOTD snart. Jag bjuder på ett gammalt skenbenssår som jag har gjort.

Nålat sår...

Här vara det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback