Painful

2010-04-05 @ 13:02:46
Jag är så trött på att ha ont. I stort sätt varje gång jag äter känns det som knivar i magen och så sväller jag upp som en ballong. Att utesluta laktos verkar inte vara lösningen, då smärtan kvarstår. Jag blir trött och ledsen och måste ligga dubbelvikt och så här har det varit i perioder i hela mitt liv. Gnäll,gnäll. Jag gissar att min mage inte vill ha mat, men att träna mycket och inte äta är nog inte heller helt hälsosamt. Jag är mycket väl medveten om att man måste äta tre mål mat om dagen, men när det är så himla krångligt med magen hela tiden så ger man upp efter ett tag. Äsch, förlåt för ett mycket meningslöst och gnälligt inlägg men jag är bara så trött, jag återkommer med dagens smink lite senare.

Kommentarer

Postat av: *****Fotograf Emma Larsson*****

Fy vad jobbigt! Har du tänkt på glutenallergi då?

2010-04-05 @ 18:21:58
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Postat av: Annica

Hej,

Jag är laktosintolerant och blir precis som du. Man måste ta bort laktosen helt under en månad för att se resultatet. Magen är förmodligen så irriterad så den behöver tid attt lugna sig.



Bara en tanke.

2010-04-08 @ 14:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback