Två favoriter

2010-04-22 @ 15:18:36
Jag provade här om dagen en för mig ny hårspray från Sunsilk. Då jag inte är något större fan av Sunsilks övriga produkter, så var mina förväntningar minst sagt låga. Men oj, vad förvånad jag blev! Det speciella munstycket ska hjälpa till att bygga volym genom att ge en väldigt precis applicering för att nå ner till hårrötterna. Och volym och stöd ger den, samtidigt som jag inte upplever den som för stel och kladdig. Att den dessutom doftar helt underbart gott är ett stort plus och summasumarum är att den, tillsammans med Tresemmé, hamnar bland mina sprayfavoriter.


En annan liten gynnare som har hittat vägen in i hjärta är den fasta parfymen Sakura från Lush. Parfymen kommer i en liten plåtburk och har konsistensen av fast vax. Den appliceras genom att gnida fingret i burken och sedan gnida in doften på handleden, halsen eller vart man nu vill.  Ett litet praktiskt format med underbar doft, det kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback