Sjuk

2010-02-24 @ 10:11:03

Nu har jag förstås blivit sjuk! Febern har slagit sig ner i min kropp, bihålorna känns sprängfyllda, ögonen och näsan rinner, yadayada. Ja, ni fattar. Sitter invirad i duntäcken här hemma i soffan och tittar på när min systerson spelar tvspel, haha. Trevligt med så celebert sällskap, tur för mig att han har sportlov! 
     Jag är förstås osminkad dagen till ära och det är inte en bild som jag tänker skrämma er med. Därför bjuder jag istället på gårdagens grönblåa makeup som jag inte hann posta igår. Lite sjöjungfru sådär.


Kommentarer

Postat av: johannafoto

Så.. nästa gång jag har ett photoshoot, så ringer jag dig så får du komma och sminka modellerna då :D

2010-02-25 @ 14:05:39
URL: http://johannafoto.blogg.se/

Postat av: Mathilda

Guuuuud va fin du är gumman :O

Tyvärr så va mamma tvungen att sätta in en annan eftersom vi inte fick tag i dig =(



får ta lite te nån dag! ♥

2010-03-06 @ 19:20:37
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback