Mjaha

2010-06-30 @ 01:03:40
Ett litet inlägg kan väl vara på sin plats så här på kvällskvisten. Jag har valt att ta ett litet bloggbreak då mitt mående har sviktat en del den senaste tiden och för att slippa att riskera att bli för personlig här i bloggen, så har jag helt enkelt hållt mig borta från att skriva. Då har vi rett ut det och kan på så sätt undvika en massa onödiga spekulationer.
      Nu har det dock inträffat något så trevligt att jag tyckte att det var värt att noteras här i bloggen- jag är nämligen numera mamma till en minilaptop. Tjohooo, nu slipper jag få sittsår på fotknölarna när jag sitter framför datorn(tvn)! För er som har glömt det så krashade jag in i skärmen på min gamla laptop för ett antal månader sedan och har därför bara kunnat använda datorn inkopplad till tvskärmen, vilket är mer än obekvämt (och tyvärr ingen annans fel än mitt eget...och Tindra-kissens...)Min fruga Patrik jublar minst lika högt då han fick överta min gamla dator för att använda som inspelningsdator när han spelar in musik som ska komma att bli "riktiga" låtar. Det är en process mina vänner, som vi vanliga (icke musikaliska) dödliga inte riktigt förstår annat än att det är mycket viktigt. Slutet gott, allting gott. En sak är då säker, ingen liten marodörkisse ska få komma och pajja den här datorn!
     Nästa vecka blir det Rockweekend vilket innebär ett fullspäckat schema för min lilla fru som ska sjunga i två band på samma festival, dock under olika dagar. Det ska bli obeskrivligt skönt att få lite semester och leva lite "lyxliv" i Norrlandssmutsen bland alla myggor, haha. Ne, skämt å sido jag ser fram emot det inte blir lika bra som förra året när jag fick se Edguy...
  Nehe, nu ska jag se om jag kan slita frugan från sin "nya" dator och sätta igång Shutter Island. På återseende allihopa! 
ps. tack alla sötnötter för de fina kommentarerna! De värmer lite extra när man mår som Ior...


I brist på sminkbilder så får ni lite kattbilder, haha. The next best thing ;)

Valentine leker tiger

Valentine halvsover i husses knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback