Betygsättning på Hms nagellack

2010-03-26 @ 13:09:09


Nu har det gått ett par dagar sedan jag applicerade det ljusgröna lacket "Garden Green" från HM/Hello Kitty. Till min förvåning har det suttit på plats utan några större flagor eller liknande och ser nästan likadant ut som vid appliceringen i måndags, att mian naglar är läskigt korta kan ju vara en bidragande faktor.
     Appliceringen var dock ett pill. Då detta inte är ett särskilt täckande lack, krävdes tre lager för att få önskvärd täckning utan ränder. Den tog dessutom en ganska lång tid på sig att bli "reptåligt" och jag hade förstås bråttom, så jag drog genast på mig ett par repor...
     I övrigt är det fin, lite svagt skimrande färg, som förmodligen kommer att göra sig bättre så snart händerna har fått lite mer färg. Detta lack är helt klart prisvärt om man inte har så höra förväntingar utan bara är ute efter en kul färg, men hos mig blir det ingen favorit på grund av den dåliga täckningen.
Försök att ignorera mina hemska nagelband...

Kommentarer

Postat av: Emma Roodla - Foto m.m.

Tack :)! Visst har hon!

2010-03-27 @ 09:19:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback