Blandade bilder

2010-03-31 @ 14:40:11

Gårdagens kalas resulterade i en hel drös fina prestenter och jag tänkte visa ett par stycken här för den som är nyfis. Varför tesxten helt plötsligt är size gigantisk vet jag inte och inte går det att ändra heller...

Mycket snygg djupt lila eyeliner från HOT Makeup. Ser svagt skimrande ut i förpackningen, men det är inget som skönjas på huden, istället ger den jättesnygg mörkt lila nyans. Ett stort plus är även den mjuka och följsamma penselapplikatorn som gör appliceringen mycket enkel. Då den är så pass mörk är den perfekt för den som villa ha lite mer färg och inraming till ögat, men på ett ganska diskret sätt. Dessa finns på Kicks i massor med roliga färger, så efter att jag blivit så nöjd med denna lär jag köpa på mig ett gäng!


Jag som älskar och är närmast beroende av läppgunks, blev förstås jätteglad när dessa två sötnosar fanns i ett av paketen. Det lite mörkare glanset, "Anni-can rock", ger en skir och mjuk rosa nyans till läpparna, medans den ljusare nyansen, "Pink me later", ger lite mer färg. Mycket söta båda två och luktar dessutom som små kakor.




Här har ni då Mabellines "The falsies volum´express mascara", med den speciella skedformade applicatorn och prokeratin- och fiberformula. Jag har ännu inte hunnit testa denna, men det kommer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback