FOTD: Some kind of angry green monster

2010-03-19 @ 12:37:54
En dålig dag resulterar  förstås i en dålig makeup... Grönt, bronsigt och glittrigt får bli dagens ledord, tänkte jag när jag vaknade. Resultatet, som gjordes med en mix av skuggor från både TiKei, MUS och VLD, ser ni här under.     
     Snart ska jag lägga det dåliga humöret åt sidan och på börja mitt födelsedagsfirande med Patrik. Jag fyller ju visserligen inte år förren på tisdag men det är allid roligare att kalasa när det är helg och samtliga deltagare är lediga! När resten av famlijen ska fira mig vet jag inte.. Känns inte så viktigt när man inte fyller jämt tycker jag.
    Jag har varit tvungen att täcka min snygga utväxt med bandana den senaste tiden, men på söndag ska snälla Rebecca äntligen åtgärda den så att jag äntligen kan ha håret som jag vill!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback