Håret

2010-03-22 @ 22:32:53
Under dagen som har gått har jag blivit mer och mer kompis med mitt nya "kallare" hår. Jag trivs nog bättre än någonsin har jag kommit fram till. Tidigare har jag alltid hållit mig till det varmare spannet med färger, även de perioder då jag har haft brunt hår, därför känns detta helt nytt och fräsht för mig. Dessutom måste jag säga att detta passar min hudton bättre, jippi!
     Imorgon ska jag och mina gulliga vän Becca åka och kolla på brudklänningar, hon ska nämliga gifta sig i augusti! Det är egentligen helt ofattbart att vi är så vuxna nu att folk i ens vänkrets skaffar barn och gifter sig. Kul ska det iallfall bli, jag älskar verkligen att titta på brud-/balklänningar! Tänkte att jag kanske skulle smita in i någon affär och se om VLDs minilack, som jag tidigare skrev om, har kommit in än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback