Nails, nails, nails!

2010-03-31 @ 14:05:16
Igår flyttade två nya lack in i samlingen, både från HM. Det gröna, med det snitsiga namnet "Dollar green", hamnade på mina tassar så snart den siste kalasdeltagaren stängt ytterdörren och resultatet ser ni nedan. Det rosa lacket, som i mitt tycke verkligen har den perfekta rosa nyansen, heter "Preppy Pink" och fick inte heller vara orört utan hamnade på tånaglarna. Dessa tänker jag inte visa eftersom att jag hatar fötter och inte vill plåga andra, men jag kan intyga att det blev snyggt. 
     Både lacken kräver ett par lager för att bli snygga, men åh, vad det är värt det! Snyggt som tusan och för att inte tala om de söta prickiga flaskorna, kärleken är total! Jag hoppas att de håller lika bra som HMs lack generellt brukar göra.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback