Strike back!

2010-05-05 @ 11:55:09
All fejkade blondiner känner nog väl igen sig i den oändliga kampen mot gula toner och utväxt som kommer på köpet den dagen man först bestämmer sig för att bleka håret. Jag färgar visserligen vanligtvis håret med en pärlblondfärg undegfär var 4e vecka, men färgen tvättas ur snabbare än smör smälter i solsken och vips så är jag tillbaka på ruta ett igen. Tråkigt och frustrerande. Men så blev jag tipsad av snälla Linda att prova Lóreals silver schampo och det kommer att vara med spänning som jag kliver in i dushen. Är detta lösningen på åtmonstone ett av mina i-lands problem eller kommer jag att bli helt gråhårig? Den som lever får se....


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag har provat det,men inte märkt ngt nämnvärt resultat.Lite gula skiftningar tar den väl bort.

2010-05-05 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback