G´day mate!

2011-04-10 @ 10:50:28
Igår var frugan iväg och spelade på ett releaseparty ett par timmar bort och skulle åka hem när utestället de var på stängde, eller eventuellt efter efterfesten. Av någon outgrundlig anledning fick jag för mig att jag skulle leka perfekt hemmafru. Vad gör man då, tänker ni kanske? Ja, inte städade fan eller lagade jag någon mat till objektet ifråga! Nej, jag skulle göra något bättre än så, jag skulle vänta uppe och välkommna honom fixad och sådär skitsnygg.
    När klockan slog tre vaknade jag med ett ryck och fann att sminket numera satt på hela mitt kuddskrynklade ansikte (och säkert på kudden också). Då gav jag upp och tvättade bort skiten och kröp ner i sängen. Livet som rock´n rolla wifey är hårt, inbilla er inget annat!
     Imorse väcktes jag av att jag sakta puttades mot sängkanten av ett par håriga ben tillhörande en ölmarinerad karl. Inte för att jag klagar, men då gick jag upp så han fick spreta bäst han vill med sina långa ben. Nu ska jag dricka upp den sista pepsi maxslurken som straff. Höhö, vi har ett underbart förhållande min lilla fruga och jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback