FOTD: Fläskläpp deluxe

2011-03-28 @ 22:30:32
Jahoppla, tillbaka och har dagen till ära mitt nya favoritläppgojs just nu på mig. Denna perfekta vardagsrosa i  nyans "Feel Pink" kommer från Mabelline Colorsensational, för den som undrar.
    I övrigt har jag idag bokat tatueringstid ,bevittnat Annas tröstlösa försök att fånga tatuerade fjärilar på nätet och storshoppat snacks och bålgrejjer till min och ovannämda kvinnas 25årsfest som går av stapeln på lörday.
     Nu till dagens I-lansproblem på här på Kalkugnsvägen. Många bloggande kvinnor besudlar dagligen nätet med silikonstinna fläskläppar glänsande av gloss som vore dom smörjda i grisfett. Jag är INTE en av dessa, tvärt om. Jag gillar mina (naturligt) stora läppar och framhäver gärna dessa men har vid varje fototillfälle stora problem med att inte få dem att se för stora ut.
     Hur gör ni "vanliga" människor som inte vill ha läppar som ser ut som en horisontell rumpa för att få normala läppar på bild?! Mina vill gärna ta över hela skiten och liksom breder ut sig som om de vore widescreen. Hjälp. Bilden är ett klassiskt exempel på hur det går när jag fotar från en mindre genomtänkt vinkel, med insyn till hjärnan typ, och är helt avslappnad (skulle försöka fota ögonskuggorna men hade tankarna på annat håll ,höhö)...

Haha, hello kamelläpp!

Annars var ju läppfärgen snygg och så...




 "Bra skit!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback