en relativt ofixad uppenbarelse

2011-04-22 @ 14:18:51
Här sitter jag på balkongen med sovfrillan intakt från natten, som faktiskt var den första natten då jag sovit mer än 2 timmar på den senaste veckan.
     Idag blev det en snabbt fixad påsklook, med gula och oranga lock och mörklila och gul eyeliner. Spexigt värre! Just gul skugga är extremt bra för att få blå ögon att gnistra med full kraft. Är man inte sugen på att bli lika neongul som jag (MUS skugga "Lemon") men endå framhäva de stora blå  kan man välja en varmt bronzig, guldig eller röd ton på skuggan, men kom igen hörrni- det är ju pösk för skjutton!

Note to self: jag ser sjukt dryg, fet och trälig ut med solen i ögonen :S (varför jag gick in och tog ett par bilder till!)









Nu ska jag snart iväg och grilla med delar av frugans familj, mucho trevligt måste jag säga! Av någon anledning är jag hungrig som en varg...Som är vegetarian isåfall då... Eh... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback