Have you ever tried to solve a problem in despair

2011-04-19 @ 18:27:07
Har varit hemma med ångesten precis en vecka nu efter att jag slog i botten, men imorgon ska jag (på eget bevåg) sparka ut mitt feta arsel ur tryggheten och jobba igen.  Det ska bli skönt för att tvinga mig själv tillbaka till mitt normala liv och mitt underbara jobb, samtidigt mår jag lika skit och tycker att det är lika apjobbigt att bara gå utanför lägenheten.
     Jag har stängt in mig i min lilla ångestbubbla och har varit helt apatisk under denna vecka. Idag tvingade jag mig själv att färga och klippa håret som ett steg i rätt riktning och igår försökte jag mig på att laga och äta (?) quinoa sallad med halloumi. Kanske förvinner råyrseln snart så att jag kan träna lika mycket som jag vill utan att få svimningsanfall, jag håller iallafall tummarna. Jag SKA fan i mig tillbaka!

 


Ler man tillräckligt mycket kanske man blir glad på riktigt till slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback