This is where it ends, this is where i will draw the line

2011-05-12 @ 12:23:09
Jag borde färga håret och rycka upp mig. Leva mer och älta mindre.  
Jag borde sluta låta gammal skit välla in och förgifta min hjärna. Hindra det från att spridas likt letalt gift i mina åldror.
Jag borde lita på vad folk säger och inte fastna vid vad de inte säger.
Jag borde sätta på mig ansiktet och strunta i att kinderna värker av falska leenden.
Jag borde veta att jag är värd något, om än bara en smula.
Jag borde veta bättre.
Men idag är jag bara så liten.



Mot bättre vetande känns det ändå som att jag blir utskuffadei periferin allt mer. 
Överbevisa mig.
 


Foto: Emma Nilsson Make up/modell: Jag

Kommentarer

Postat av: Angelica

finns här för dig <3

2011-05-12 @ 18:56:40

Postat av: Bullmamma

Åh Ester ja blir så ledsen över att se hur du tänker ibland, du är världens vackraste och gladaste, du förtjänar ju all lycka i världen! suck! så tråkigt när man inte riktigt vet vad man ska säga för att det ska bli ord som betyder något. Men försöker ; Ester du är bra!

2011-05-15 @ 08:42:15
URL: http://klarhaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback