Jag spyr på negativa människor

2011-05-28 @ 00:31:06
Är det något jag ogillar så är det negativitet och människor som sprider dålig energi omkring sig. Ändå så kommer  jag på mig själv med att ligga här i min ensamhet och bli lite fredagsbitter, ni vet sådär som man blir när man mot sin vilja sitter ensam en fredagkväll när alla andra verkar ha roliga saker för sig.
     Jag är inte den som inte tycker om att vara ensam, tvärt om kan det vara skönt. Men just ikväll, när jag är inne på dag nummer tre med idiotont i halsen och feber (och ensamhet), är det inte lika latjo längre. Patrik är iväg och galer i Bollnäs veckan ut och ingen annan verkar vara särskilt intresserad av mig heller, buhu (gnisslar med ömk-fiolen). Skitskitskitskittråkigt har jag och jag vill egentligen inget hellre än att få sova bort skiten, men jag mår så jävla dåligt att inte ens det funkar mer än typ tre timmar i stöten innan jag vaknar med svidande hals och bröstkorg och hosta.
 Så idag ger jag faktiskt livet fingret och önskar att alla som har kul ikväll ska möta morgondagen med extrem baksmälla. Karma till er känslokalla människor som skiter i min misär, moahahahahaha! 
Over and out. 



(Nu blev jag rädd för vad karma ska hitta på för hyss nu när jag önskar baksmälla som kollektiv bestraffning till alla som har kul...) 

Kommentarer

Postat av: Angelica

men då min fina Ester. Om jag hade varit i finspång och inte varit tvungen att jobba ikväll så hade jag kommit och tagit hand om dig. Gjort te och fixat mat. Saknar dig så mycket bästaste Ester! Jag ska ta bilen och åka en tripp till dig o plocka upp dig så ska vi hitta på något skoj!

Du är saknad min fina vän!! <3

Krya på dig ..

2011-05-28 @ 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback