Jag är aldrig så ful som när jag gör mig fin

2011-05-08 @ 16:04:55
Idag har jag knappt lyft ett finger utan har bara käkat ostbågar och loppat mig under täcket i soffan med kattskrällena, apskööönt. Efter att ha varit ute och rumlat med brudarna igår kväll kände jag att hyn behövde en liten minidetox i form av en göttig sjögräsmask från "100% Pure", en djuprengörande och utrensande mask i pulverform som du själv mixar med vatten, mjölk, youghurt, olja eller honung beroende på hudens behov. Att den dessutom är 100% vegansk och organisk är bara ett stort plus. Den är så fantastik att det är värt att bli Hulkens leprasjuka lillasyster för en stund!
    Nu ska jag förgifta levern lite mer med lite cola. Latero friends!

Trötta stora blå efter tre timmars "natt"sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback