FOTD: Frosty lilac

2010-02-18 @ 15:32:41
Idag blev det en lilatonad ögonmakeup och frostigt rosa kinder, perfekt för en mulen dag som denna! Tyvär äter min kamera upp alla fina färger...
Hinner tyvär lite lägga in en lista på använda produkter idag, men min bas och samtliga ögonskuggor kommer idag från Tikei. Om någon är intresserad kan jag lägga in en lista lite senare.
Nu står fettförbränning på gymmet på mitt schema, följt av kvalitetstid med världens snyggaste granne - Anna!
Ha en bra dag!





Kommentarer

Postat av: Mathilda

Vännen, har försökt ringa dig flera gånger, men du svarar aldrig.. Ring mig så fort du kan! De är om du vill jobba en dag med mig ^^,

kraaam <3

2010-02-19 @ 12:41:25
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Postat av: jessica

Tack tack! Ja, det lär vi nog göra :) Var sugen på något rockigt tema, så får se om Emma styr upp något. Det vore jättekul att sådana bilder! Haha nej det sket sig, jag trodde jag hade en brudgumm på G men icke. Haha ;D Riktigt fin sminkning, ögonskuggan var jättefin! (;

2010-02-26 @ 18:53:38
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback