Car wash

2010-07-01 @ 20:45:33
Idag har jag agerat biltvättare åt frugans bil och är av förklarliga skäl osminkad och ostylad i håret. Fru Patrik fånlog lite och föreslog att jag skulle starta en egen biltvätt med vit tisha och shorts som arbetsuniform, kanske vore något haha. Satan i gatan vilka biffiga armar jag skulle få då, manuell biltvätt är nämligen mer krävande än man kan tro. Framför allt när bilden i fråga är i storlek 5XL, typ och biltvättaren inte är längre än 163... Men nu är den så stilig så och jag var dessutom snäll och satte upp en ny dekal på bakrutan, reklam ffs! 
    Annars så har jag inte så mycket spännande att rapportera. Just nu längtar jag mest bort och iväg, skulle vilja trycka ner katter och fruga i en väska och försvinna in i urskogen en stund. Känns som att jag står och trampar på samma ställe utan att komma någonstans. Mina mål och drömmar ter sig just nu ouppnåliga och självförtroendet är botten. Jag har dock märkt att ju fler jobb jag har inplanerade, desto bättre mår jag. Kanske är makeup artist yrket min räddning och förbannelse på en och samma gång? Nu har jag dock inte mycket makeup-jobb inplanerade inom den närmaste tiden, fast jag får skylla mig själv då jag inte marknadsför mig något heller. Även om ryktesvägen inte ska underskattas i reklamsyfte så måste man faktiskt kämpa lite med marknadsföring också, dags för skärpning på den punkten med andra ord! Om fem år önskar jag att jag får jobba med specialeffects makeup på en professionell basis, håll en tumme eller två för mig... 


Kommentarer

Postat av: Angelica

Vacker bild :)

Nu är det inte långt kvar tills vi drar till Rockweekend gumman



Puss <3

2010-07-02 @ 11:37:27
URL: http://angeleyesforlife.bloggplatsen.se

Postat av: Angelica

Ja de ska bli riktigt skönt :) Åker ni upp redan onsdagen? Varför gör inte vi de för? =/ Det kanske är för att Pata ska spela med Blood Bound på torsdagen föresten. Men klart vi ses på Torsdag :)

Vi ska ha så roligt ester :)

Puss

2010-07-02 @ 13:27:44
URL: http://angeleyesforlife.bloggplatsen.se

Postat av: Emma Roodla - Foto

tänkte påd e här med skräcktemat, om vi ska köra på det :)? Modellen tar upp det med mig hela tiden o ja glömmer o höära av mig till dig plus att jag varit bortrest :)!

2010-08-27 @ 12:41:56
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback