Tjena mittbena!

2010-07-02 @ 13:35:03
Ja, idag har jag faktiskt mittbena, något som jag inte haft på flera år då jag har haft lugg och olika färger hit och dit. Jag är mycket tveksam till om jag gillar det eller inte...
     Sminket är idag mycket enkelt med klassiska hudfärgade lock, mjukt markerad globlinje och en svart eyelinervinge, dessutom har jag idag ett corallfärgat läppstift från VLD. Somrigt och fräscht är ledordet för dagen.
     Dagen har börjat bra och jag har redan avverkat en hel del besvärliga uppgifter, vilket genast fick mig att må lite bättre, skööönt. Nu ska jag fortsätta att styra med mina måsten men ikväll blir det minsann grillat hos Marina och Andreas, det mina vänner, är inte helt fel!
Puss o hej!


Gammal bild, det enda som stämmer med dagen look är läppstiftet...


Dålig webbcam bild på dagens mittbens-spektakel, är det bara jag eller ser jag väldigt trött ut?

Kommentarer

Postat av: Angelica

Ja de var verkligen för länge sen! Men nästa vecka så jävlar :D

Okej, vad roligt :) Hoppas att det går bra :)

Puss

2010-07-02 @ 14:24:17
URL: http://angeleyesforlife.bloggplatsen.se

Postat av: jessica

Jag tycker att du passade jättebra i mittbena! :) Läppstiften var föresten jättesnyggt, sminkningen med! Kramar!

2010-07-05 @ 04:21:37
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback