Be quick or be dead!

2010-03-08 @ 12:44:51
Ja, lite så var det igår! Stress, stress, stress. Träna, träna,träna, snabb sminkning och hårfix och sen bio. Sen att jag får skylla mig själv för att jag sov så länge är ju en annan femma, sympati gott folk, sympati...
Vi såg iallfall Shutter Island som jag faktiskt tyckte var ganska bra trots att en viss Leonardo Dicaprio axlade huvudrollen och att hela rullen var liiite väl lång. 
     Gårdagens smink var allt annat än spännande, en enkel grön eyeliner och det fräsha rouget Youth fick göra jobbet!
 TIPS! Upplever du, som många andra, att din kajal försvinner efter ett par timmar? Hemligheten till en välsittande kajal ligger i den gamla makeupregeln att alltid försegla produkter i cremeform med en puderprodukt. Kort sagt, applicera en ögonskugga i passande färg över din kajal så ska du se att den sitter som berget!
     Nu ska jag gå och leta efter kameraladdaren som verkar ha blivit uppslukad av jorden. Håll en tumm för att jag hittar den, så ska ni få FaceOfTheDay om en stund! 

Kommentarer

Postat av: Mathilda

okeje. de är fan läskligt asså. Trodde jag skulle typ svimma där på toa eftersom ja inte kunde andas.. hur många dagar tar de typ? de ände igår och de är kvar än :( blir så arg.. är såååå snyggt menar ja. hahaha.

2010-03-08 @ 15:55:28
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback