Tröttsamt

2010-05-26 @ 12:47:57
Är det inte det ena, så är det det andra som det så fint brukar heta. Nu har min kamera lyckats få egna ben och sprungit iväg, för den är ingen stans att finna. Morr! En sminkblogg utan bilder är ju som en kanelbulle utan kanel, ganska onödig med andra ord... Jag är ledsen mina vänner, men ni får stå ut med att uppdateringen suger, men min kära fruga får hjälpa mig att leta så ska vi se att det nog löser sig.
     Idag har jag iallfall en sotning i mörkt skogsgrönt och svart med skuggorna Meadow, Gothic och Forest. Visualisera mina vänner, visualisera!
     Just nu väntar jag på att en 120palette från Beauties factory ska rese hela vägen från Shanghai och landa i min ägo. Enligt det en hel hög recensioner på det allsmäktiga youtube ska den vara superduper bra så mian förväntningar på denna tingest är därefter. Spänningen är total och jag söker kollinummer stup i ett på postens hemsida. Dessvärre verkar den inte ens ha tagit sig till Sccccccchweden än.
     Jag är helt övertygad om att min fantasi när det kommer till mig själv kommer tillbaka så snart den ligger i min hand. Den senaste tiden har jag tyckt att min fejs är allt annat än angenämt och har därför tappat lusten att ens försöka göra något vettigt med det. Därför kan jag sminka andra i alla möjliga färglada och spännande kombinationer medans jag själv sportar tråkiga sotningar och samma gamla vanliga allt. Blääää, kan man beställa sjävlförtroende någonstans?
     Nähe, nu ska jag klia myggbett och försöka käka lunch!

Kommentarer

Postat av: sanna

oh jag har med kikat lite på den..vad ligger totalkostanden på? med frakt o så?:)

2010-05-27 @ 21:59:02
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback