sjuk i kaggen

2010-11-08 @ 19:01:45
Japp, nu har jag lyckats att bli sjuk igen, i den äckligaste sjukan av alla: spysjukan. Nu försöker jag behålla lite cola (inte light!) och bara få illamåendet att försvinna.
    Nu till lite roligare saker, jag har nämligen fått lite nya härliga produkter som jag ska visa så snart som möjligt! Dessutom väntar jag med spänning på att mina sminkprodukter från NYX ska trilla in genom brevinkastet snart. I detta fallet är jag extremt efter, men har inte hunnit (?) testa några NYXgrejjer ännu, varför spänningen är extra hög. 
      Nu ska jag återgå till coladrickandet så uppdaterar jag med en friskare version av mig själv så snart som möjligt.
 
(Galet att jag var så här blond fram tills för drygt en vecka sedan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback