Halloween ligger i faggorna

2010-10-15 @ 09:21:32
Ja, nu är det inte långt kvar till denna amerikaniserade (puh!) högtid sparkar igång, med allt vad det innebär. Alla sminkbloggar har sedan länge pumpat ut enkla sminkförslag till folket. Och vad gör jag på min blogg? Inget.
Det är nu jag borde vara i mitt ässe, att få visa det jag verkligen älskar att göra. Men pågrund av den mindre trevliga människan som stal min kamera så kan jag inte det. Tråkigt men sant...
     Några riktiga plåtningar lär inte hinnas med heller då jag nu varit sjuk i mer eller mindre 3 veckor och nu är strängt ordinerad vila och piller veckan ut. Mindre kul, men kissarna älskar när jag spenderar all tid framför tvn i sängen och agerar mer än gärna magvärmare.
     Jag sitter och funderar på att börja göra videoinlägg. Personligen älskar jag youtube och har spenderat många timmar med att titta på sminkvideos. Nu har jag dock bara webbcamen på laptopen, men enklare uppdateringar och hauls funkar. Det börjar bli dags att kicka igång igen!
     Nehe, nu ska jag dricka varm choklad (följer dagis traditionella fredagsfrukost idag, haha) och fundera vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback