Ingen Victorias secrets modell precis...

2011-01-06 @ 19:15:10
Idag är inte den här bruttan mycket att hänga i granen. Dagen har till största delen spenderats på följande vis:

dvs. djupt nerbäddad i soffan med te och limevatten. (Hejja hamsterkinder förresten!)
     Efter att ha känt mig sliten och trött hela veckan så behövdes jag ta ett break från allt, så denna röda dag kom mer än lägligt. Jag har bokstavligt talat bara jobbat och sovit de senaste dagarna, helt galet hur mycket sömn en människa kan behöva! Men halsen ömmar och bihålorna likaså, så möjligtvis är det någon liten bacill som spökar... Äsch,nya tag imorgon då jag både ska jobba och träna igen.
    På tal om jobb så har jag förmodligen fått ett nytt sådant. Jag börjar lite smått på timmar nu och kombinerar med barnomsorgsjobben, för att sedan gå på heltid i vår. Jag är sjukt tacksam för de två som har gett mig chansen till detta!
      Jobbet har definitivt sina fördelar för er läsare också, då jag i detta jobb får uttrycka min stil hur jag vill, vilket innebär att jag numera kan sminka mig lite djärvare och roligare även på arbetsdagarna, dvs. fler FOTD till er!  
     Tänk om frugan kunde vara tankeläsare och ta med en flottig pizza hem till mig, jag får sända starka tankevågor och hoppas på att det funkar ,haha.

Kommentarer

Postat av: Emma

Vilken pudding, fota snart? :D

2011-01-06 @ 20:09:19
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Postat av: mathy

snyyygg!

2011-02-05 @ 17:30:47
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback