FOTD: Hot hot java

2010-04-05 @ 15:18:31
Idag har jag valt att lägga en brun, lite sotad, makeup med TiKEiskuggorna Vintage i inre ögonvrån, Mocca på det rörliga locket samt Java i globlinjen. På brynbenet ligger Honey som highlighter och på läpparna har jag en nudefärgad läppenna från VLD, som heter just precis det-Nude. På kindbenen har jag en bronzer från Max factor och på fransarna har jag Mabellines nya Falses mascara i brunt. Basen är den gamla vanliga, med mineral foundation från TiKEi samt mineral veil från samma märke. 
     Något som jag har problem med är att fota mina läppar utan att de ser allt för vulgo ut, men den bilden som blev mest okej ser ni här under. Det är inte bara bra att ha fylliga läppar ska ni veta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback