FOTD: Shimmering pastells

2010-04-23 @ 13:20:20
Idag är det pastelligt och skimmrigt som gäller! Idag har jag använt:
Isadora eyeshadowfix
TiKEi skuggorna Dream, Jewel och Voyage
En svart skimmerig skugga från VLD 48 high pearl palette
Isadora inliner kajal No.50 Satin white
Lóréal Double Extension Renewalserum mascara i svart
TiKEi mineral foundation i W3 samt W1 på kindbenen
TiKEi mineral rouge Youth
VLD lipliner Nude
Isadora moisturising lipgloss No.18 Glossy candy




Så snart min lilla nattjobbare har vaknat till liv så ska vi iväg och käka någonstans med hans mamma. Ikväll efter träningen beger jag mig iväg till landet och vovven igen, men jag kommer hem igen imorgon eftermiddag.
För övrigt så tror jag att min kropp gör ett försök till strejk, jag har varit jätteyr och det känns som att jag går på moln. Skitkonstigt och onödigt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad duktig du är! Mycket fina sminkningar.. Jobbar du som make up artist elle är det bara en hobby?

2010-04-23 @ 13:56:27

Postat av: Ester

SV. Tack snälla för dina fina ord! Jag håller som bäst på att starta eget och försöker få igång en karriär som makeup artist och samarbetar bla. med en fotograf.

2010-04-23 @ 16:45:35

Postat av: EMMA - FOTO

Du! Har du msn Ester ? kommer ta år att skicka bilderna över mailen!

2010-04-26 @ 21:23:17
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Postat av: EMMA - FOTO

Kolla på detta hår! http://www.tradera.com/100st-Nagelslingor-indiskt-Remy-613-ljusblond-1-g-slinga-auktion_341460_111354575



Det är ju inte samma säljare men folk verkar ju nöjda? Äre sånt hår ?

2010-04-29 @ 10:52:59
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Postat av: Anonym

Vad duktig du är på att sminka!

Du har inte lust att göra stegvis hur man sminkar sig på det sättet du gör?!

Kram

2010-04-29 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback