Något för alla oss färgglada typer!

2010-12-11 @ 21:54:30
Färgat hår tappar ofta glans och intensitet mellan färgningarna. För att motverka detta använder jag Revlons färginpackning som med handsbeklädda händer appliceras i nytvättat, handdukstorkat hår.
      Efter bara tre minuter sköljs inpackningen ur och vips har håret fått en färgboost och dessutom åtnjutit de egenskaper som alla bra inpackningar har.
     Detta är, i mitt tycke, en riktig toppenprodukt verkligen förlänger hårfärgens livstid och ger en känslan av nyfärgat hår mellan färgningarna.
     En flaska går loss på ca 200 pix, räcker till ca 10-15 gånger och finns för de flesta färger utom svart. Men mörkbrun fungerar utmärkt för mig! Hittas på de flesta webbshoppar som distributerar frisörprodukter.



Valentine tyckte att mitt nytvättade hår luktade så gott att han hängde som en halsduk på mig (vilket han visserligen gör rätt ofta endå...)


Här ser ni även hur fult mitt hår är när det är fuktigt efter hårtvätt. Fjunigt och frissigt. Turligt nog lägger sig detta så snart håret är helt torrt och jag applicerat Goldwells silkserum!

Kommentarer

Postat av: EMMA - FOTO

sötnos :D

2010-12-11 @ 22:22:28
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback