Oförändrat läge...

2010-02-25 @ 19:22:37
Skepp o´hoj, här varé skoj! Näe, nu ljög jag, det är inte alls skoj här. Inte alls. Varken för er eller mig...
Dagen har bjudit på mycket nys och snor, en hel del gnäll och mycket kattgos. Snoret har jag stått för men gnället kom, tro det eller ej, framför allt från unge herr Johansson som nu verkar vara trött min sjuka. Som att jag tycker att det är kul liksom? Fast näääe, det är klart att det är värre för honom att jag har ont i bihålorna än det är för mig (ironin flödar). Iallfall, tvingade han mig att ta hemsk nässpray och värktabletter och är det något jag hatar, så är det nässpray. Det är djävulens påfund!
     Med delade känslor måste jag dock erkänna att han hade rätt, det fungerar. Delade känslor för att han hade rätt och jag, ve och fasa, hade fel men samtidigt mår jag så mycket bättre nu. Livet som sambo är hårt, haha. Några som däremot gillar när jag är sjuk är våra tre små tussar som troget occuperat min täckbeklädda kropp 24/7. Värmande skönt och mysigt!
     Nu ligger jag här och hoppas att jag inte får typ halsfluss som vanligt inför releaspartyt på lördag. Jag får alltid halsfluss, dumma halsmandlar.  För er som missat det så släppte gullepluttarna Dawn of silence ( http://www.dawnofsilence.net/home.html ) ny skiva i onsdags och har därför releasparty på Rockan på lördag. Kom dit lyssna på bra musik och köp lite skivor och tishor av mig vettja! Här har ni förresten en videolänk  att titta på så länge. Sminket är ett mästerverk ,eller något, av mig haha. Enjoy!

http://www.youtube.com/user/dosilence



Valentine, en av de tre små håriga barnen som spenderat dagen på min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback