Halsfluss

2010-06-07 @ 22:22:23
Jahopp, då har jag återigen fått halsfluss därav min tystnad de senaste dagarna. I lördags sminkade jag ett gäng snygga tjejer till Emmelie och Klaras Pinupfashion show, vilket var superkul förrutom att jag inte mådde så bra på grund av halsflussen som kom att bryta ut på kvällen. Jag hann inte ta några bilder själv, utan det hittar ni på Klaras blogg som finns länkad här brevid! 
     Imorgon väntar en balsminkning klockan elva, efter det ska jag bara hem och dö lite. De senaste dagarna har spenderats i soffan med en liten Tindra-kisse på magen och en snäll sambo som ger mig glass och pepsi max och de skulle jag behöva fortsätta med ett par dagar till, men jobb måste göras och det tar inte så lång tid egentligen. Just nu känner jag mig oerhört stressad över allt jag borde göra istället för att vara sjuk som att  träna( ångest!), planera och utföra jobb och allt annat som är viktigt. 
     Förhoppningsvis är jag (och min röst) snart tillbaka!  

Kommentarer

Postat av: sari

Grattis till samarbetet med fotografer o Tikei, kul!

2010-06-18 @ 08:41:16
URL: http://sassasmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback