Födelsedag, brudklänningar och våriga nagellack!

2010-03-23 @ 21:02:13
Idag fyller jag 24 år och blev därför överraskad med att bli bjuden på O´learys av mina underbara vänner Anna och Becca! Jag blev otroligt glad och rörd över att ha så fina och omtänksamma vänner...
     Tidigare på dagen har jag och Becca letat brudklänning till henne och vi fann faktiskt den perfekta på tredje försöket. Hon kommer att bli så otroligt vacker och Nicklas är så lyckligt lottad som får henne till fru. Vi passade förstås även på att gå på stan en sväng och jag fann inte VLDs nya minilack, men däremot ett tjusigt ljusgrönt från HM.  jag tycker överlag att HMs egna lack brukar hålla en hyffsad kvalité både när det kommer till applicering och hållbarhet, men detta var ett Hello Kitty lack så vi får väl se hur min tassar ser ut om ett par dagar. Snygg vårfin färg var det iallfall och den hade det söta namnet "Garden green". Jag slänger in en bild på mina  snabbt nylackade naglar men även en bild på två andra lack som visserligen inte är nyinköpta men som ändock är urläckra nu framåt vårkanten, de kommer från Depend (nr 159) och Mavala ( nr 52 toulouse).



Kommentarer

Postat av: Viola, Killer Colours

SV: Ja, visst är cremepastellerna såå härliga? Kan inte få nog av dem just nu! Av någon anledning slinker det in en himla massa smutsbruna också.. Boho Chicomania från H&M är verkligen värd att spanas in om man gillar de lite smutsiga färgerna också! Finns en bild på det här. :) http://killercolours.blogg.se/2009/december/my-favourite-nail-polishes-of-2009.html

2010-03-24 @ 18:38:29
URL: http://killercolours.blogg.se/

Postat av: Viola, Killer Colours

SV: Äsch! Spela roll egentligen. Kör man på lack man älskar så är man snygg oavsett vilken årstid färgen sägs passa ;) Jag har aldrig varit särskilt såld på att följa sådana riktlinjer.. Blir inte kul alls om alla har samma produkter alltjämt bara för att det är en viss årstid. Haha!

2010-03-24 @ 19:17:32
URL: http://killercolours.blogg.se/

Postat av: Viola, Killer Colours

SV: Jodå, nog finns de kvar! Här i Umeå levereras de fortfarande till butikerna. :)



Angående VLD-lacken har jag ärligt talat ingen aning om något specifikt datum.. Jag tror inte ens att något är spikat. I april är vad som sägs. Jag ser absoult fram emot dem, är lite sugen på Blueberries & Milk eller vad det nu heter, ett ljust blåbärslila iallafall!

2010-03-24 @ 21:28:42
URL: http://killercolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback