FOTD: A mix made of love

2010-03-22 @ 13:43:29

Dagen kunde inte ha börjat bättre! Den stackars brevbäraren hann knappt pula ner paketavin i mitt brevinkast, innan jag kastade på mig jackan och rusade till ICA. Och lyckan blev förstås total när jag rev upp paktet innanför min dörr och insåg att samtliga skuggor var ÄNNU snyggare i verkligheten. Åååh, ren lycka! Så förmiddagen ägnades åt att försöka möblera om i min makeupbox för att göra mer plats. Detta är egentligen ett rent mission impossible eftersom att den redan är för liten (!) men jag tror att jag kom fram till en hyffsad lösning till slut! Swatches på alla skuggor kommer förmodligen ikväll, när jag har tid!
     Idag är det bara nya skuggor från Tikei som pryder mina lock, inte mindre än fyra stycken faktiskt. Namnen på dessa är Rose, Illusion, Rebel och Voyage. Färgglatt och skimmrigt är nog ledordet för dagens makeup, enjoy!
Den sista bilden visar inte upp makeupen på ett bra sätt, utan är mest till för att ni ska se hårfärgen lite grann. Så vad tycks om min hårmakeover? ;P
    Nu ska jag äntligen äta lunch, är superhungrig. Ikväll ska jag och brudarna testa Zumba på gymmet, för första gången. Ska bli riktigt kul, synd bara att jag har har någon taktkänsla för fem öre!
 


Kommentarer

Postat av: angelica

Hej gumman. Riktigt snygg sminkning som vanligt ;) Och ditt hår blev riktigt snyggt :D Du passar verkligen i det. Kommer du att följa med till Jönköping på lördag? :) Puss o Kram

2010-03-23 @ 17:50:43
URL: http://angeleyesforlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback