FOTD: Colorsensation

2010-03-14 @ 02:38:33

Nu är jag precis hemkommen efter en kväll med tjejerna. Dagen började mycket bra med ett intensivt fettkrossarpass på gymmet med Anna och Becca och kvällen spenderades med samma flickor + ett antal fler trevliga mäniskor. Eftersom att jag haft ett otroligt begär efter färg den senaste tiden (vårkänslor?) så blev dagens makeup enligt samma tema, färg, färg, färg!




Tack vare Anna så hittade denna underbara sminkborttagning ,som jag tidigare nämt, hem till mig idag.


Nu väntar sängen för min del, så att jag är hyffsat fräsh imorgon då jag ska fotas. Det ska bli roligt, men väldigt ovant att stå framför kameran för en gångs skull!
God natt allihopa!


Kommentarer

Postat av: Emma -Foto m.m.

Snyggt :)!

2010-03-15 @ 12:59:20
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Postat av: sanna

vilken fin sminkning:) har du gått en utbildning? hoppas allt är bra! kram sanna

2010-03-15 @ 22:32:34
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback