FOTD: Flirty Friday!

2010-03-05 @ 12:20:37
Solen skiner, humöret är på topp, men endå så vägrar min nuna att fastna på bild... Inte blir det bättre av att jag tvingas titta på mig själv på en stor plattskärm heller, eftersom att jag råkade krossa skärmen på min laptop vilket gör att jag måste ha den inkopplad till tvn för att se vad jag gör! Ibland verkar det bara vara så, så ni får ta det för vad det är idag. Idag har jag jobbat med Tikeis underbara mineralskuggor silence, dusk, thunder, gossip och Bodyshops skugga nr 42. Dessutom har jag applicerat Makeupstores glitter Aurora på ögonlocket samt lite lila strass som får spegla humöret. 
     Idag ska det bara tränas och slappas med Patrik som faktiskt är ledig, skööönt. Hoppas ni har en bra fredag därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback