FOTD: Mellow yellow

2010-03-17 @ 13:49:26

Ända sedan den lejongula skuggan Desert flyttade hem till mig för några månader sedan, har den varit en klar favorit och ett starkt bevis på att gult INTE är ful! Snarare skitsnyggt! Så idag fick denna gula snygging pryda mina ögonlock tillsammans med Vintage och en namnlös grön skugga från VLD i globlinjen. En annan produkt som jag fallit handlöst för att är rouget Youth, som även det får hänga med idag. Youth har den perfekta fräsha färgen som piggar upp och ger liv, utan att bli för mycket. En riktig pärla med andra ord!
     Idag har jag faktiskt vilodag från gymmet och ska istället iväg och simma med mamma och systeryster! Jag kommer även att sova över hos mamma och pappa, så jag vet inte hur uppdateringen blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback