FOTD: Thunder in paradise

2010-03-04 @ 21:40:08

Mineralskuggorna Dusk, Thunder och Gosspi från Tikei, har varit mina följeslagare under denna dag som har spenderats i bla. en tatueringstudio och på gymmet. Tyvär var det inte min tur att gadda mig, utan jag agerade sällskap åt min lilla Anna, som numera bär sitt namn på handleden. Praktískt om Janne skulle tappa bort henne någon stans, behöver bara kompletteras med ett telefonnummer också, haha. Nej, jag bara skojade, det blev faktiskt jättefint! 
     Ikväll blir det sängen tidigt för min del. Är sååå himla trött att jag knappt hålla ögonen öppna... Nattinatti!



Kommentarer

Postat av: mican

snygg sminkning:D

2010-03-04 @ 22:52:26
URL: http://ifubelieveucanflyhigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback