Lazy lörday ;P

2010-03-20 @ 19:46:28
Efter att jag uträttat det jag skulle för dagen la jag mig faktiskt och sov ett par timmar. Var sjukt skönt och nu börjar jag känna mig som en människa igen!
     Nu sitter jag här med ett glas påskmust och myser i datorns sken ha,ha. Så snart jag har sörplat i mig all dryck blir det att svansa in i dushen för andra gången idag, men nu ska det bli en riktigt skön långdush med hårinpackningar och härliga cremer från The Body Shop. Kvällen i övrigt blir nog lugn. Känner att vi tog ut svängarna på partyfronten så att det räckte igår, så jag gissar att det blir till att krypa upp i soffan för filmgluttning så snart baby har repat färdigt.
     Kastar in en suddig bild på ännu ett av mina fantasifoster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback