Lösfrallor på hylsa?

2010-03-04 @ 23:40:03
Ja, det är tydligen det jag kommer att få nu när jag införskaffat Mabellines nytillskott i volymmascaragänget. Dessvärre är jag virrigare än en yr höna och har därför glömt namnet. och inte går det att hitta på Mabellines hemsida heller! Dålig sminkbloggare Ester, dååååålig. Men det är... eeee, en fuschiafärgad hylsa. Ni kommer få se den och en review efter min födelsedag, för det är nämligen först då den hamnar i min ägo på riktigt. Den ingår alltså i det kit som kommer att hamna i ett paket från min lilla mamma och min inte lika lilla pappa, adresserat till mig på min 24 års dag!
     Mamma köpte även en sådan mirakelmascara till sig själv och enligt henne var den kanonbra. Haha, det är nog ett bra betyg från en kvinna som använt Max Factor 2000 calorie så länge jag kan minnas. Icke att förakta dock, Max Factor ligger delad två på min lista på bästa budget mascaror! Jag tvivlar på att mabelline kan göra mig besviken när det kommer till mascara, det här nämligen ännu inte skett... 
     Nähe, nu ska jag mysa med tussekatterna och lite Edguy. Förra året blev det att se dessa favoriter två gånger, detta år blir det nog tyvärr magert på den fronten :(
 http://www.youtube.com/watch?v=Q7TPwUsdmRo

och så lite Skid Row...
http://www.youtube.com/watch?v=ivFYVAntpw0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback