Nagellacksräddaren

2010-03-31 @ 14:19:51

Appropå det tidigare inlägget kom jag på att jag kanske skulle visa en produkt som räddar mig från att bli galen av väntan i mitt nagellacksberoende. Jag är en sådan person som inte kan vänta, allra minst på torkande nagellack. Så fort jag målat sista nageln poppar det alltid upp tusen saker i mitt huvud som jag måste göra på stört, förstås. Dessutom blir jag alltid kissnödig, det slår aldrig fel. Det spelar ingen roll om jag är nykissad och färdigpysslad för dagen, detta inträffar precis lika troget som julen. Detta brukar resultera i mindre snyggt lackade naglar med både ludd,repor, katthår och diverse annat smått och gott i. Inte vackert och jag tror att min käre pojkvän har tröttnat på att behöva assistera mig i klädavtagningen inför toabesöket, haha.  Nog babblat om detta och över till räddningen, det kallas Polish dryer! Denna smarta produkt sprayas lätt över de nylackade naglarna och gör dem torra på bara 30-60 sekunder. Visserligen blir klorna inte helt reptåliga på en gång, men det skyndar på förloppet en hel massa. Inte kostar det multum eller är svårt att få tag i på nätet heller. Jippie, säger jag.
 


Kommentarer

Postat av: Hanna

Hej Ester!

Det var Hanna här, som du kom fram till på hotellet sist. Vet inte om du minns mej, men jag har svart hår med rosa slingor.

Har kollat din blogg nu som du bad mej om och jag gillar dina sminkningar.

Du får gärna höra av dej till min mejl ([email protected])



Hade super!

2010-03-31 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback