Snart kommer dagens makeup!

2010-03-26 @ 10:26:28

Jag brukar aldrig ha svårt för att hitta inspiration, vare sig till teckning eller smink, men idag är en sån där dag när jag inte kan bestämma mig. Jag tror att det är mitt samvete som gnager för jag veeet att jag borde variera mig mer i mina färgskalor och att jag åtminstone måste prova alla mina bruntonade skuggor. Men jag har ingen lust. Dom är skitfina allihop och brunt är jättefint till blåa ögon, men jag är så trött på vad allt med mörka färger heter efter denna vintern. Jag vill ha färg,färg,färg! Har jag kommit in i  någon form av trotsålder?
     Jag får ta mig en funderare som kommer jag tillbaka lite senare med FOTD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback