Suck

2010-03-01 @ 17:35:56
Har du suttit en bra stund och förberett ett mascara- och fransmarkeringsinlägg, meeeen så dör självklart kameran! Eftersom jag ska vara hos mamma och pappa de närmaste dagarna, så kan man ju tycka att kameraladdaren borde ha varit nedpackad. Men icke. De som är logiskt för andra, tycks inte vara lika logiskt för mig...
Patrik kommer iallfall förbi med laddaren imorgon, så jag får väl helt enkelt uppdatera bättre imorgon. Var redo, för då ska jag ösa inlägg över er, haha!
Lördagen var mycket trevlig och pågick ända fram till fem igår morse, vilket gjorde att jag igår mådde som jag förtjänade. Tröttheten var total och hela dagen gick åt till att klunka vatten, göra inpackningar, masker och liknande för att ta hand om min trötta och en smula uttorkade kropp. Nattugglande är inte nådigt mot ringarna under ögonen...
Jaha, då ska väl jag gosa lite collie nu då, så ska jag kompensera med att skriva som sjutton imorgon ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback