Tikei swatches

2010-03-22 @ 22:26:18
Nu har jag precis tittat färdigt på de härliga Hollywoodfruarna. Jag kan inte göra annat än att älska Maria Montasami med alla hennes toffsar och läppstift! Säremot upplever jag vissa andra som en smula tantsjuka. Skulle det vara omvänt, att det var gubbar som klämde och kände på unga tjejer, så skulle alla de bli ramaskri. Jag tycker faktsikt att det är lika illa när damer behandlar killar som köttstycken, som när män gör det samma med kvinnor. Underhållande är det dock att sitta och förfasas.
 Nu till ämnet, här kommer lite swatches på de skuggor som kom idag. Dessvärre gör inte bilderna dem rättvisa, men ni får ju ett litet hum om hur fina alla är!


        Karma               September           Mocca          Java


    Vintage              Sienna                   Eternal             Eclipse


   Rebel                  Rose                Dream             Serenity


      Gothic                Whisper           Jewel              Voyage


  Meadow                 Forest              Shadow           Orion


     Spirited                  Nirvana           Memory             Illusion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback