Upphittat: Kameraladdare!

2010-03-10 @ 19:20:52
Efter att ha inventerat mammas härva med teknikprylstillbehör (puh!) fann jag faktiskt min kameraladdare. Så från och med imorgon är jag back on track med dagens smink och liknande. Sitter här och funderar på om det finns något intresse för videotutorials/hauls/recensioner? Är lite småsugen på att svägna ihop något sådant, om jag bara kan komma på hur man gör...
    Dagen har spenderats hos mamma och pappa och har bestått i sköna hundpromenadre med Samuel i vårsolen och nu slapp med den samme. Inte helt fel! Nu ska jag börja med kvällsmaten så att den är klar när mamma, pappa och Patrik trillar in här i stugan. Uppdatering med något kul kommer imorgon, så håll ut ;P


Samuel, med bedjande ögon i mitt knä i höstas.


Bäbispuss av en nyanländ Samuel i somras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback