Dagens planering

2010-05-13 @ 10:10:04
Idag har jag inte heller någon särskilt exalterande makeup att visa här i bloggen, utan endast lite turkos eyeliner. Tur är väl förresten det, då min kamera inte verkar vilja samarbeta i den brist på ljus som just nu är på grund av ösregnet. Ni får visualisera en bild istället.
   Snart ska jag iväg och ha en provsminkning på en tjej som ska på bal om ett par veckor, efter det är det fotografering med Emma Larsson som gäller, därefter åker jag till mamma och färgar och klipper hennes hår. 
     Nu kan vi äntligen gå ut med att jag och Emma kommer att finnas tillgängliga på Finspongamarken den 28/5. Vi kommer att ha förmånliga utlottningar och extra bra priser på våra paketerbjudanden med styling och fotografering. Dessutom är vi snart klara med ett projekt för ett sminkföretag, vilket innebär att vi inom kort kommer att kunna bjuda er läsare på en hel del snygga makeupbilder!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej! Jag läste att du har löshår i ditt hår. Vart får du det fixat när du sätter in det och vad kostar det? Tappar man mkt hår osv, hur länge håller det? Skulle varit jätte snällt om du kunde besvara detta för att jag vill också sätta löshår i mitt hår men ja vet ej vart ja ska gå? .. ta hand om did! kram / eve

2010-05-16 @ 14:51:01

Postat av: Ester

SV: Jag och en kompis har köpt en fusiontång tillsammans så jag gör det hemma helt enkelt. Hur länge du kan ha håret i beror mycket på hårkvalitén och hur du tar hand om håret. Borstning och vård i form av inpackningar är A och O , men även att tänka på att inte tvätta och håret för ofta samt att inte använda starka produkter som riskerar att luckra upp keratinvaxet i fästena. Sköter du ditt hår rätt kan du ha det i ca 3månader. Ditt eget hår har då växt så pass mycket att fästena sitter för långt ner och du riskerar att ditt eget utväxta hår trasslar sig.

Vart bor du? Jag ett par stycken som kommer till mig för löshårsmontering för en billig peng.

2010-05-17 @ 13:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback