FOTD: Coconut

2010-05-20 @ 20:39:02
Egentligen ljuger överskriften, eftersom att jag pågrund av tidsbrist inte hann publicera gårdagens makeup och därför väljer att göra det nu istället. Kort sagt, gårdagens makeup var som en cocosnöt med skimmrande vita skuggan Serenity från TiKEi på det rörliga locket och den chokladbruna och guldglittriga MUSskuggan Brownie i globlinjen. Pricken över i:et är förstås den lite tjockare eyéliner vingen som ni vet att jag är så beroende av.

 




Kissarna och jag har idag avnjutit årets första svenska jordgubbe i solskenet på balkongen. Ruskigt mysigt och somrigt!


Valentine var förstås den enda av tussarna som lät sig fotas. Helt i vanlig ordning...

Kommentarer

Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

Du är så otroligt duktig på att sminka :) Ja skulle göra allt för att kunna sminka mig sådär. Tänkte höra om du fortfarande gör naglar :) Skulle jätte gärna vilja ha igen. Kraam Sofie

2010-05-20 @ 21:39:03
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

okej va tråkigt att du blev allergisk :( Du va ju jätte duktig på de. Då får ja leta efter nån annan som kan göra de, för vill verkligen ha igen :)

2010-05-21 @ 22:48:40
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback