Julafton i det Kattsonskapalatset

2010-05-31 @ 13:04:31

Inte varje dag man får paket från Kina...


Spänningen är olidlig!


Tada! Ett mycket angenämt innehåll. Jag kan nog tänka mig att få brev från Kina oftare...

Wuhu, swatchade lite random sådär. Den gröna ville sig inte riktigt tycker jag, men jag ska testa med primer senare. Men åååh, kolla den rosa! Love, love, love!

En annan trevlig överaskning var också att jag tydligen hade beställt 120 palette no. 1, när jag trodde att det bara fanns no.2. För att förtydliga mitt glädjerus över detta "fel" så har no. 2 mer neutrala färger och inte de melerade som no.1 har. Jag blev därför mer än glad när dessa små rackare fanns i paletten.
     Jag kanske ska tillägga att jag är imponerad över att ingen skugga var trasig när jag fick den, det är ingen ovanlig företeelse vid utlandsbeställningar nämligen. Dessvärre fixade min enda tjocka katt, Divina, detta genom att i ett obevakat ögonblick stämpla en grön skugga med sin lilla tass. Kras! Lilla tussen ville också vara med och swatcha... 


Boven i dramat, Divina-sötnöt...

Kommentarer

Postat av: Suz

Tokigheterna har hon förmodligen efter sin morfar :-p

2010-05-31 @ 14:58:39
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback