Osminkat och piktjuuuuuuurs

2010-05-17 @ 13:48:00
Idag står bara intensiv träning på schemat och jag väljer därför att skrämma alla gymmande människor med ett helt osminkat face idag, haha. Har varit obeskrivligt trött hela förra veckan och idag tog jag en förskräckligt lång sovmorgon som sträckte sig ända till 12. Nu väntar jag på att min lilla Anna ska bli redo för gymmetså att vi kan bege oss mot Aktivhälsocenter, som det ju så fint heter. Ikväll ska jag faktiskt umgås med min fruga Patrik, vi har knappt setts på hela veckan för han har jobbat och jag har jobbat om varandra. Ingen kan ju anklaga oss för att umgås för mycket iallfall...


Foto: Emma Larsson                Modeller: Jag och Patrik



Foto: Emma Nilsson                  Makeupartist/modell: Jag

Kommentarer

Postat av: Emm

Vilken fin klänning ;) Tack för i lördags!! krams

2010-05-17 @ 15:46:24
URL: http://www.scenbloggen.com/missemm/

Postat av: Frida

Tack så mycke för rådet. :)

Du har samma som mig då. Ja har också massa allergier o fel på luftvägar. :/ jättejobbigt.

men det lutar mest åt det. Älskar min hund för mycke för att bli av med honom. Men min kille är juh med allergisk.

kram

2010-05-18 @ 10:50:58
URL: http://imdoublenature.webblogg.se/

Postat av: tiffany and co

men det lutar mest åt det. Älskar min hund för mycke för att bli av med honom. Men min kille är juh med allergisk.

kram

2010-09-02 @ 05:17:48
URL: http://www.tiffanybrandmall.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback