Oriflame

2010-11-10 @ 17:41:19
I helgen fick jag en nalle, ett kort med många vackra och betydelsefulla ord samt två paket av en underbar vän. Hennes syfte var att muntra upp mig och jag kan erkänna att jag blev otroligt rörd, trots att jag är dålig på att visa sådana känslor.
     I paketen låg en massa godsaker från Oriflame, ett märke som jag faktiskt inte har någon större erfarenhet av sedan tidigare. Man kan säga att innehållet var en perfekt mix av ytlighet och inre välmående.

För mina sömnproblem fick jag en spray med lugnande toner av lavendel och passionsblomma. Denna spray ska appliceras på sängkläder och kropp innan sänggående och ska ge ökad avslappning och ro. Även om jag inte har märkt någon större skillnad på just sömnen ännu så har jag förälskat mig helt i doften och har faktiskt använt den som parfym även dagtid! Denna kommer jag definitivt att köpa själv när denna flaksa tagit slut!


Jag fick även en otroligt väldoftande kroppskräm som verkligen gjorde susen för min torra vinterhud. Ännu en riktig toppenprodukt som jag bara föll för vid första användningen!



Detta söta läppglans som ger vackert jordgubbsröda läpper med ett högglansigt transparent resultat. Luktar dessutom godis!


Denna dubbelsidiga ögonpenna har en turkosglittrig sida, samt en silverskimmrig sida och heter Visons dynamic dou eyeliner "Batman & Robin". Skitkul namn och båda sitter som berget och är mycket väl pigmenterade.


Jag fick även en matchande duoskugga vid namn Visions soulmates eyeshadow "Bonnie & Clyde". Även det ett schysst namn på en underbar skugga. Har inte testat den lila annat än vid swatches ännu, men den blåglittriga (Bonnie?) fick åka på idag och jag älskar den! Mera glitter åt folket, haha!




Till dagens make up använde fick jag användning av både den nya ögonskuggan och den nya eyelinern...

Sist, men absolut inte minst, fick jag även ett apsnyggt nagellack i en underbart "höstig" djupröd nyans. Lacket kommer också från Oriflame och heter Giordani gold nail satin "Magnetic". Ett jättehärligt lack som efter två lager gav en heltäckande och högglansig finish, superbra! Dessvärre tog det lite väl lång tid på sig att torka vilket gjorde att vissa naglar fick lite "kuddmärken" på sig. Jag får ha bättre framförhållning nästa gång helt enkelt. Ett avskavt resultat kan ni se på alla bilder i detta inlägg, hehe.



Tusen tack för dessa finingar, älskade vän!




Kommentarer

Postat av: Anna

Det är du så värd älskade du <3

2010-11-10 @ 18:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback